1 Haziran 2015 Pazartesi

Kadınsal Duygularıma Engel Olamadım

Son zamanlarda haberlerde artışta olduğunu bildiğiniz bir özelliğim var. Ben kendimi kadın gibi hisseden bir erkeğim, kısacası gayim. Sizlere bu duygularımı bastıramadığım bir gün yine benim gibi düşünen biriyle yaptığım seksi anlatacağım. Özellikle gay hikayeleri sevenler için harika bir hikaye olacağını düşünüyorum. İyi okumalar. iyi günler arkadaşlar ve gay severler . Ben balıkesir bandırma ilçesinden cenk . küçük yaştan itibaren hormonel olrak kadınsı tavırlar sergilemeyi ve ayna karşısında annemin mini eteklerini tangalarını dantelli südyenlerini giyip kendimi izlemeyi çok severdim . yıllar geçti ve bu duygu içimde karşı koyulmaz bir hal aldı . Lise E giderken memlekette hamama gitmek için yola çıkmıştım . o güne kadar hiç yapmadığım bir şey yapıp iç çamaşırcı dükkanına gidip yemyeşil fıstık yeşili bir tanga yeşil bir südyen kırmızı bir mini etek ve kırmızı dantelli bir bluz aldım . bir ayakkanıbıcı dükkanına gidip fıstık yeşili bir topuklu ayakkabı stiletto aldım . Kaalbim pır pır atıyordu alışveriş yaparken . Bu olay bandırmaya km uzaklıkta olan gönen ilçesinde gerçekleşti . hamama gittim yaşlarında bir adam kabinimi gösterdi havluyu bırakıp çıkmıştı . kalbim çok hızlı şekilde atmaya devam ediyordu . kapıyı kilitleyip çantalarıma sarıldım harikulade bir şehvetle . aman tanrım südyeni tangamı elime alınca kadınsı duygularım tavan yaptı . hemen üzerimdekileri çıkarıp aldıklarımı giydim . pespembe rujumuda sürdüm ve ayna karşısında müthiş kalçalarımı ve pürüzsüz vücudumu izliyordum . artık bir beyefendi tarafından ellenmek ve onun ellerine bırakmak istiyordum kendimi . tarifi mümkün olmayan duygular içinde aklıma şeytani bir fikir geldi . kabinde telefon vardı ve kantinden herhangi bir isteğimiz olması durumunda ihtiyaçlarımızı karşılamak için koymuşlardı . hemen telefona sarıldım . bir su istemiştim ve musluklardan birinin çalışmadığını söyledim . aman tanrım bunu nasıl yaptım hiç bilmiyorum telefonu kapatır kapatmaz havluyu üzerime geçirdim çünkü görevli içeri girmeden onu kapıda öyle karşılıyamazdım . dakika geçmeden kapım çalındı görevli suyu uzatmıştı . teşekkür edip musluğa bakmasını istedim . görevli yşlarında iri yapılı hoş bir beyefendiydi . o muslukla uğraşırken havluyu indirdim . topuklu ayakkabımı giyip ona doğru yürümeye başladım . topuklu ayakkabı sesini farketmş olucakki yüzünü döndü bana ve gözleri faltaşı gibi açılmıştı . siz sen deyip kekeliyordu adeta . özür dileyip bunu yapmak zorunda olduğumu ve gerçekten alev alev yandığımı söyledim ona . güzelliğiniz krşısında duygularımı ifade edicek kelimeler bulamıyorum dedi . bende o zaman kendini yorma diyerek ellerimi vücudunda gezdirmeye başladım . pembe rujlu dudağımla onun vücuduna güzel öpücükler konduruyordum . birden yerden irkildi ve kırmızı mini etekli o dar ve küçük kalçamı sıkıyordu . canım yanmıştı ama müthiş zevk alıyordum inanılmzdı . birden eteğimi sıyırıp tangamı çekip bırakıyordu . kulağıma hayatımda gördüğüm en afet hatunsun gibi güzel cümleler kurarak beni kıvama getirmişti . o gün beni o görevli çatır çatır sikti . daha sonra sevişmelerimiz otel odalarında gerçekleşti bana özel kostümler aldı liseli kostümü sekreter hemşire adeta onun kadını oldum ve deli gibi parasını yedim .

1 yorum:

  1. Slm ben de bandirmadan tanışmak istersen mylongling_21m@hotmail.com 32 yaşındayım aktifim

    YanıtlaSil