1 Haziran 2015 Pazartesi

Misafirliğe Gittiğimde Komşuyla Sikiştim

Artık kendime yeni bir yol çizdiğim için ailemden uzakta yaşıyordum. Bir gün ziyaret etmek için aileme gittim fakat beklenmedik olaylar gerçekleşti. Annemlerin oturduğu apartmanda yan komşuları ile seks yaptım. Henüz genç olan komşu ile yaptıklarımı sizlere anlatacağım ama olabildiğince kısa tutmaya çalışacağım. İyi okumalar dilerim şimdiden. Slm..ben kadikoyden tunc..askerden yeni geldigim yazin sicak gunlerinden birinde annemi arayip eve gelmekte oldugumu birsey lazimsa alabilicegimi soyledim ama evde olmadigini karsi komsuda beklememi soyledi..karsi komsumuz sevil teyzenin kapisini caldim, sevil teyze dul ama tas gibi yaslarinda biri&#; kucuk kizi berna acti buyur etti..onlar sali pazarina gittiler gel bekle deyince girdim iceri sort ve tshrt ile evde dolanirken disardan sesler gelince cama kostuk gayri ihtiyari camda arkadan yaslamistim ve farkina vardigimda oda varmisti ama ses etmedi ve kalkan aletime gotuyle baskiya basladi oyun oynuyorduk ki kapi acildi gelen annesi bizi camda oyle gorunce hayirdir diye oda cama geldi..berna arka sokakta kavga varmis deyip gitti ama merakli annesi onume gecip seyre basladi onada yasladimmm..aman bu camda darmis kusura bakma he diyerek gotunu oynatmayada basladi&#;noluyo lann diyemeden..hava cok sicak ben erken dondum offf deyip saclarini toplarken gotunu iyice bana verdi tam arasindaydim tas gibi olmustu yarragim&#;farkindaydi&#; dur sana limonata yapayimda serinleyelim deyip mutfaga gecti&#;berna disari gitmek icin izin alinca aman hemen git deyip benide mutfaga cagirdi &#;otururken onume bakiyor askerlik zor dimi derken frikik veriyordu&#;.sevil laratv teyze beni gozune kestirdi galiba diye dusunurken aletimle oynayarak niyetimi anlamasina yardimci oldum&#;tunc tas gibisin hee diye bana takilirken kaslarima yoklama cekiyordu&#;gel su kavgaya bakalim camdan deyince ayni duzen camda arkasina gectim..bu sefer daha rahattim bir iki oynatarak yarragimi eteginin ustunden got deligine baski yapacak sekilde got yanaklarinin arasina gomdum..elimle camdan destek aliyor oynamasina izin vermiyordum uff ne guclusun ya dur donecem diye izin isteyince izin yok gitme dedimm..delimiyim ne gitmesi deyip biranda donunce bu sefer amina baskiya basladim gercekten tas gibi olmus he gel iceri deyip beni iceri cekti&#;opussmeye basladik, birden yine donup gotunu asagi yukari yaparak sikime surtuyordu ya delirmisti yada gotten sikilmek istiyordu&#;elimle yere dogru comeltip etegini siyirdim kilotunu yana cekip basparmagimi gotunu soktummm kafasini yere koymus gotunu meydana cikarmisti parmagimla bir iki git gel yaptiktan sonra fetmuarimi actim aleti cikardim ki birden kalkti kapiyi kitledi ve gelip sikimi agzina alip deli gibi saxoya basladi fena azmistik once arkama sok deyip domaldi ben isime bakarim on arka redtube farketmez deyip koklemeye basladimm..yarragimi kokune kadar aldi gotten on dakika sikip icine bosaldim bogurerek..arkadan sikilirken orrgazm oldugunu ve cok sevdigini soylerken kerhanedeki kariyi da gotten siktin mi diye gulerek sordu..karakoye gececegimi anneme soylemistim ve sanirim oda tum arkadaslarina duyurmusss&#;sonra mi sonra bi daha karakoye gitmez oldummm&#;haftada gun sex harikaaa

2 yorum:

  1. Herkese selamlar ben masaj terapisti masör emir profilime hoş geldiniz.
    İşinde tecrübeli profesyonel hizmet veren masaj terapistiyim.
    Gerekli eğitimlerimi tamamladım ve sertifikalarım mevcutdur.
    Bir çok masaj çeşitlerini uygulamaktayım.
    Masaj için gerekli olan tüm donanımlara sahip olmamın yanı sıra kendine has teknikleri olan masörüm.
    Uygulamalarımı özen ve titizlik ile yapıyorum.
    Misafirlerimin rahat etmesi aldığı hizmet den memnun kalması benim için önemlidir.
    Verimli ve keyifli geçecek bir masaj seansı almanızı sağlıyorum.
    Bulunduğum yer Avrupa yakası, fakat arzu ederseniz adresinize gelerek masaj hizmetimi kendi yerinizde gerçekleştiriyorum

    Kıssaca Ben emir yaş 38 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var ayrıca masaj eğitimi veriyorum

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlıyım yaşadıgım orada kalır işim biter yaşadığımı unuturum telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı olup hayatında iz bırakan biriyim EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    emir_masor2023@hotmail.com

    İnsagram masaj2486

    ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR Seyhat sorunum yok

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR

    MUTLU SON : İKİ TARAFDA BİRBİRİNİ ARZULARSA OLUR PENİS 21 CM VE KALIN

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  2. Merhaba gizlilik içinde girusebilecek türbanlı yada açık bayan arkadaş arıyorum yanlız yaşıyorum Tekirdağ ve çevresi sadece bayanlar 05352325922

    YanıtlaSil